معرفی 8 مدل از برترین غذاساز حرفه‌ای همه کاره فیلیپس

دسته‌ها: راهنمای خرید

چرا غذاساز فیلیپس بخرم؟ سوالی که در پاسخ آن می‌توان به ویژگی‌های منحصر به فرد این وسیله اشاره کرد. برند فیلیپس نامی ماندگار در دنیای لوازم خانگی است که در طراحی و تولید محصولات خود از جدید‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌کند. این کمپانی هلندی با داشتن سابقه درخشان یکی از برترین تولید کنندگان انواع لوازم آشپزخانه مانند آبمیوه‌گیری، چرخ گوشت و غذا ساز حرفه‌ای است، کیفیت غذاساز فیلیپس یکی از عمده دلایل پرفروش بودن این محصول در بازار ایران به شمار می‌آید.

شما می توانید جهت خرید غذاساز فیلیپس از نمایندگی فیلیپس در تهران اقدام به سفارش کنید و در نظر داشته باشید تمامی محصولات جز گارانتی 24 ماه ایران فیلیپس بوده است.

برند فیلیپس با تولید مدل‌های متفاوتی از انواع غذاساز حرفه‌ای سعی در جلب توجه مشتریان دارد، در واقع تکنولوژی‌های متفاوت در طراحی این وسایل سبب تفکیک قیمت این وسایل شده است که در ادامه به بررسی مشخصات فنی 8 مدل از آن‌ها خواهیم پرداخت.

این که کدام غذاساز فیلیپس خوبه و چرا می‌توان به این 8 مدل غذاساز انتخابی ما اعتماد کرد؟ از جمله مواردی است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

بهترین غذاساز حرفه‌ای فیلیپس

در سال‌های اخیر افراد به دلیل مشغله‌های کاری و کمبود وقت، زمان کافی برای تهیه کردن غذاهای پر زحمت ندارند و معمولا وعده‌های غذایی خود را به واسطه خوردن ساندویچ و فست فود می‌گذرانند که بدون شک تاثیرات منفی بر سلامت آن‌ها دارد. در همین راستا کمپانی‌های بزرگ مانند فیلیپس برای حل این مشکل وسایلی را طراحی نموده که به واسطه آن بتوان روند آماده‌سازی غذای سالم را سرعت بخشید.

بهترین غذاساز حرفه‌ای فیلیپس یکی از تولیدات بی‌نظیر این کمپانی به شمار می‌آید که به جدید‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا مجهز بوده و امکان آماده کردن انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ را در کمترین زمان ممکن برای شما فراهم می‌کند. استفاده از متریال با کیفیت و جنس درجه یک در تولید این وسایل سبب شده افزایش ماندگاری آن برای سال‌های طولانی شده است.

کیفیت و عملکرد متفاوت این وسایل سبب شده که حتی ارزان‌ترین قیمت غذاساز فیلیپس نیز کارایی مناسب داشته باشد و شما بتوانید از آن برای تهیه انواع نوشیدنی، دسر، پیش غذا و حتی غذای اصلی نیز استفاده نمایید.

چرا غذاساز فیلیپس بخرم؟

بدون شک تعاریف عنوان شده دلیل محکمی برای خرید غذاساز است چرا که شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن بهترین غذاها را آماده کنید. این وسیله در مدل‌های متفاوتی طراحی می‌شود که شامل موارد زیر هستند:

خرید بهترین غذاساز فیلیپس مدل HR7778

وسیله‌ی‌ کاربردی و مفید که به تکنولوژی‌های روز دنیا مجهز بوده و به دلیل استفاده از متریال با کیفیت از طول عمر بالایی برخوردار است. در طراحی این غذاساز از دکمه چرخشی استفاده شده که به کمک آن می‌توان سرعت موتور آن را تا 12 درجه تغییر داد. در واقع این دکمه به شما کمک می‌کند تا بتوانید انواع مواد غذایی نرم و سفت را با پالس‌های مختلف به اندازه ‌دلخواه خرد کنید.

غذاساز فیلیپس مدل 7778 حاوی لوازم جانبی زیادی است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ظرف خرد کن، پارچ مخلوط کن، آب مرکبات‌گیری، آب میوه‌گیری، همزن با کیفیت، رنده پنج کاره و در نهایت ابزار خمیر زنی اشاره کرد.

این تجهیزات به نوبه خود قابلیت تهیه و آماده‌سازی مواد اولیه انواع غذا‌های خوشمزه را فراهم می‌کند. لازم به ذکر است که این مجموعه حاوی یک ظرف نگهدارنده است که به شما امکان نگهداری از تجهیزات ریز و درشت را می‌دهد.


خرید بهترین غذاساز فیلیپس مدل HR7776

یکی دیگر از مدل‌های با کیفیت و کاربردی که قابلیت‌های متفاوتی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد، در طراحی غذاساز فیلیپس مدل 7776 فناوری‌های متنوعی به کار رفته که علاوه بر غذا، امکان آماده‌سازی نان و کیک نیز برای شما فراهم خواهد بود.

تهیه انواع نوشیدنی، خرد کردن میوه و سبزیجات، مخلوط کردن نوشیدنی یا میکس انواع غذای سرد و گرم و از این قبیل اقداماتی است که با خرید غذاساز فیلیپس امکان‌پذیر خواهد شد. در واقع با استفاده از این وسیله می‌توانید در کمترین زمان ممکن غذاهای لذیذ و خوشمزه داشته باشد.

در طراحی این وسیله از موتور با 12 دور مختلف تعبیه شده که به شما امکان خرد، مخلوط، میکس و حالت‌های دیگر آماده‌سازی مواد لازم برای تهیه غذا را می‌دهد. از مهم‌ترین اکسسوری‌های همراه این وسیله می‌توان به همزن دوقلو، مخلوط کن، دیسک چیپس ساز، رنده دو طرفه، خمیر زن، آب میوه و آب مرکبات گیر و سایر اقلام ریز و درشت دیگر اشاره کرد.


خرید بهترین غذاساز فیلیپس مدل HR7320

در طراحی کلی این مدل از غذاساز فیلیپس از متریال با کیفیت استفاده شده، تیغه استیل ضد خش S-unit که امکان خرد کردن یخ و سایر مواد خوراکی سفت را به سادگی امکان‌پذیر نموده است. این غذاساز قابل تنظیم در دو سرعت متفاوت است و پس از اتمام کار می‌توانید تمام وسایل آن را در ماشین ظرفشویی قرار دهید.

غذاساز فیلیپس مدل 7320 نمونه خاص و منحصر به فرد از تولیدات فیلیپس است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید علاوه بر خرد و مخلوط کردن مواد غذایی از مزیت پوره ساز، رب گیر، رنده و چیپس ساز بهره‌مند است و به این ترتیب می‌توانید در میهمانی‌های خود همه مدل غذایی را تنها در عرض چند ساعت آماده کنید.


خرید بهترین غذاساز فیلیپس مدل HR7775

بدون شک این مدل غذاساز فیلیپس درست همان چیزی است که خانم‌ها به آن احتیاج دارند، وسیله‌ای با قابلیت‌های متفاوت که امکانات متفاوتی را در اختیار افراد قرار می‌دهد. با این وسیله می‌توانید در مدت زمان کم یک سیب زمینی خلالی یک اندازه و خوشمزه داشته باشید، از قابلیت رنده آن برای تهیه انواع سالاد و با استفاده از مخلوط کن آن چند نوع دسر را آماده نمایید.

در میان اکسسوری‌های همراه آن می‌توان به همزن پرقدرت و با کیفیت اشاره کرد که امکان آماده‌سازی انواع مواد کیک و پیش غذا را فراهم می‌کند. برای قسمت نوشیدنی‌ها هم می‌توانید از تیغه استیل تیز و برنده آن برای خرد کردن انواع میوه و یخ استفاده نمایید.

آب میوه و آب مرکبات‌گیری از دیگر امکانات این غذا ساز به شمار می‌آید و به شما امکان سرو نوشیدنی‌های خوشمزه و طبیعی را می‌دهد.


خرید بهترین غذاساز فیلیپس مدل HR7757

از دیگر مدل‌های جذاب این غذاساز می‌توان مدل 7757 را نام برد که به دلیل داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد مانند قابلیت پالس لحظه‌ای و موتور قدرتمند با تنظیم دو سرعت چرخش تیغه‌ها امکان مخلوط و خرد کردن مواد اولیه تمام غذا‌ها را فراهم می‌نماید. خمیر زن، مخلوط کن، هم زن، یخ خرد کن، آب میوه و آب مرکبات گیر از قابلیت‌های ویژه‌ی‌ این وسیله به شمار می‌آید.

تیغه‌های استیل ضد خش با قابلیت پالس لحظه‌ای امکان خرد کردن یخ و آب میوه گفتن را به صورت همزمان فراهم نموده و می‌توانید از خوردن یک یخ در بهشت خنک و دلچسب در روز‌های گرم تابستانی لذت ببرید.


خرید بهترین غذاساز فیلیپس مدل HR7530

در طراحی و تولید این سری از بهترین غذاساز فیلیپس از اکسسوری‌های کمتری استفاده شده و به این ترتیب فضا کمتری از آشپزخانه را به خود اختصاص می‌دهند، البته هیچ کم و کسری در عملکرد آن ایجاد نشده و به سادگی می‌توانید از مزایای آن استفاده لازم را داشته باشید.

غذاساز فیلیپس مدل 7530 در دسته محصولات پرکاربرد قرار دارد و در واقع می‌توان گفت که این وسیله 31 کاره است. با استفاده از لوازم جانبی همراه آن امکان چیپس ساز و خرد کردن انواع مواد خوراکی، له و پوره کردن، مخلوط و هم زدن، آب میوه و آب مرکبات‌گیری فراهم می‌باشد و شما می‌توانید در تمامی این اقدامات را با تنظیم سرعت موتور به اشکال مختلف انجام دهید.


خرید بهترین غذاساز فیلیپس مدل HR7520

در طراحی این سری از غذاساز فیلیپس امکان خرد کردن انواع میوه و سبزیجات به اندازه‌های مختلف فراهم شده و شما می‌توانید برای تهیه انواع سالاد سبزیجات یا میوه از آن استفاده نمایید. غذاساز فیلیپس مدل 7520 از مزیت همزن قدرتمند، مخلوط کن، رنده با تیغه بسیار تیز و غیره برخوردار است که به شما امکان تهیه انواع کیک، نان، غذا‌های فست فودی و سنتی، نوشیدنی و دسر را می‌دهد.

در طراحی این مدل از متریال با کیفیت استفاده شده که به واسطه آن می‌توانید پس از اتمام کار آشپزی تمامی قطعات آن را در ماشین ظرفشویی قرار دهید.


خرید بهترین غذاساز فیلیپس مدل HR7510

یکی دیگر از مدل‌های غذاساز تولید شده توسط برند فیلیپس؛ که به شما امکان تهیه انواع غذا، نوشیدنی، کیک و دسر را می‌دهد مدل 7510 است که به دلیل داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد و اکسسوری‌هایی همچون همزن قوی، مخلوط کن، تیغه چیپس ساز و رنده استیل ضد خش، جز پر فروش ترین تولیدات این کمپانی به شمار می‌آید. استفاده از پلاستیک فشرده و با کیفیت در تولید بدنه ی‌این غذاساز سبب شده که در برابر ضربه و لکه‌گیری مقاومت بالایی داشته باشد.


نتیجه گیری

در پاسخ به این سوال که چرا غذاساز فیلیپس بخرم؟ می‌توان مزایا و فواید این محصول را عنوان نمود، همانطور که در مطالب فوق مطالعه کردید این محصول یک انتخاب ایده آل برای افرادی است که با وجود دغدغه کاری و شغلی، علاقه زیادی به تهیه انواع غذا‌های سنتی و خوشمزه دارند. البته با استفاده از بهترین غذاساز فیلیپس می‌توانید از مزیت خوردن یک نوشیدنی خوشمزه، پیش غذای عالی و دسر‌های رنگارنگ نیز لذت ببرید.

برچسب ها:
دیدگاهتان را بنویسید
سوال و نظر خود را در مورد این پست بنویسید.

0 دیدگاه برای پست "معرفی 8 مدل از برترین غذاساز حرفه‌ای همه کاره فیلیپس" ارسال شده:

مشاوره رایگان

0912-824-9637 0991-88000-93