راهنمای خرید بهترین جاروبرقی فیلیپس + 5 مدل از پر فروش ترین ها

دسته‌ها: راهنمای خرید

قبل از خرید بهترین جاروبرقی فیلیپس، توصیه می‌شود خواسته‌های خود را برای قدرت، نوع جاروبرقی، مجموعه ای از گزینه‌هایی که تجهیزات آینده باید داشته باشند را در نظر بگیرید. اولین پارامتری که باید به آن توجه کرد قدرت مکش است؛ هر چه این شاخص بالاتر باشد، جاروبرقی سریعتر و کاملتر اتاق را تمیز می‌کند.

این امر به ویژه برای خانواده‌های دارای فرزند و صاحبان حیوانات خانگی مو بلند و پشمالو بسیار مهم خواهد بود. این مدل مشتریان بهتر است خرید بهترین جاروبرقی فیلیپس با قدرت مکش 400 وات یا بیشتر انتخاب کنند؛ زیرا واحدهای ضعیف به سادگی نمی‌توانند با بار مقابله کنند.

دومین موقعیت مهم حجم کیسه گرد و غبار است. اگر یک جاروبرقی فیلیپس کوچک دارید، ظرفیت سیکلون یا کیسه باید مرتبا تمیز یا تعویض شود. مخزن حجم زیادی از این مشکل را نخواهد داشت اما اگر بالای 50 درصد پر شود ممکن است ظرفیت مکش افت کند.

برای خرید بهترین جاروبرقی فیلیپس می‌توانید از مدل‌های مختلف این برند در وب سایت ما دیدن فرمایید.

جاروبرقی فیلیپس ساخت کجاست؟

جارو برقی فیلیپس ساخت کجاست؟

فیلیپس شرکتی است که در سال 1891 توسط برادران جرارد و آنتون فیلیپس در هلند تأسیس شد. این شرکت ابتدا لامپ تولید می‌کرد و در نتیجه به رهبر بازار اروپا تبدیل شد و کم کم فعالیت خود را متنوع نمود.

اما جاروبرقی فیلیپس ساخت کجاست؟ لوازم خانگی فلیپس که دفتر مرکزی آن در هلند است، در بیش از 100 کشور فعال بوده و دارای نوآوری، تولید و ردپای تجاری جهانی است. محصولات موفق آن عبارتند از Airfryer، دستگاه اسپرسوساز تمام اتوماتیک با LatteGo، مولد بخار Perfect Care Elite، تصفیه کننده هوا و جاروبرقی SpeedPro Max، این کسب و کار تقریباً 7000 کارمند در سراسر جهان استخدام می‌کند. بنابراین، در کشورهای زیادی مشغول به فعالیت است.

اگر قصد خرید بهترین جاروبرقی فیلیپس را دارید، فراموش نکنید که جاروبرقی‌های مدل فیلیپس وزن بسیار کمی دارند که به همین دلیل، برای کسانی که در خانه‌های دو طبقه زندگی می‌کنند مناسب است، زیرا به راحتی از پله‌ها بالا و پایین می‌رود. فیلیپس قیمت مقرون به صرفه ای دارد و انرژی کمی مصرف می‌کند و برای کسانی که بودجه کمی دارند گزینه ای عالی است. همچنین طراحی جمع و جور داشته و ملحقات تمیز کننده اضافی آن در دسته ادغام شده است، به این معنی که برای هر کسی که فضای ذخیره سازی محدودی دارد عالی خواهد بود.

جاروبرقی فیلیپس ارزش خریدن دارد؟

خرید جارو برقی فیلیپس خوبه؟

فرانس ون هوتن، مدیر عامل شرکت فیلیپس گفت: «ما عملکرد تجارت لوازم خانگی را در طول سال‌ها به طور قابل توجهی بهبود بخشیده‌ایم، که سهم بسیار مهمی در فیلیپس داشته است. ما متعهد هستیم که خانه خوبی برای این کسب‌وکار پیدا کنیم تا در طول زمان به رشد و شکوفایی خود ادامه دهد، زیرا در کسب‌وکارهای مرتبط با سلامت مصرف‌کننده و مراقبت‌های بهداشتی حرفه‌ای خود سرمایه‌گذاری می‌کنیم.» با توجه به این موضوع و همچنین رضایت خریداران از لوازم خانگی فیلیپس به خصوص جاروبرقی، می‌توان به راحتی به این برند اعتماد کرد.

فرانس ون هوتن افزود: «ما همچنین متعهد به انتقال بی‌وقفه تجارت لوازم خانگی با تداوم برای کارمندان، شرکا و مشتریان خود هستیم. در عین حال، ما به نوآوری و سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارهای سلامت شخصی خود در زمینه‌هایی مانند مراقبت از دهان، مراقبت از مادر و کودک و مراقبت شخصی ادامه خواهیم داد تا افراد را قادر به کنترل نیازهای سلامت و رفاه خود کنند.»

به دنبال از هم گسیختگی تجارت لوازم خانگی، کسب و کارهای سلامت شخصی فیلیپس با ارزش 3.5 میلیارد یورو همچنان نقش مهمی در رویکرد پیوسته سلامت یکپارچه این شرکت از طریق محصولات و راه حل‌های متصل برای حمایت از سلامت و رفاه مردم ایفا خواهند کرد.

معرفی بهترین مدل جارو برقی فیلیپس (خرید جارو برقی فیلیپس)

برای خرید بهترین جاروبرقی فیلیپس، بهتر است کیسه‌های گرد و غبار جایگزین مارک خریداری کنید. آنها از نظر کیفیت بهتر از نمونه‌های آنالوگ هستند، ذرات زباله را به طور قابل اعتمادی درون خود نگه می‌دارند و حتی در صورت 100٪ پر شدن هم پاره نمی شوند.

معیار سوم قابلیت استفاده کلی است و راحت ترین جاروبرقی‌ها مدل روباتی هستند. آنها می‌توانند اتاق را به تنهایی و در زمان‌های کاملاً مشخص تمیز کنند؛ برای اجرای این طرح، مالک فقط نیاز به تنظیم برنامه دارد و نیازی نیست بیشتر به تمیزی خانه فکر کند.

یک جاروبرقی عمودی حداقل فضا را اشغال خواهد کرد، با باتری کار می‌کند و همیشه در دسترس است. با کمک آن می‌توانید زباله‌های کوچک را از کف و مبلمان ظرف چند دقیقه پاک کنید و گرد و غبار یا هر آلودگی دیگری را که در گوشه‌ای مسدود شده است را تمیز نمایید. اما انجام نظافت عمومی در یک زمان با چنین وسیله‌ای بعید است که موفقیت‌آمیز باشد. برای رویدادهای پاکسازی طولانی مدت، یک جاروبرقی ایستاده قدرت باتری کافی ندارد.

قبل از خرید، باید طیف وسیعی از وظایف آینده لوازم خانگی را تعیین و پس از آن انتخاب کنید. بهترین مدل جاروبرقی فیلیپس را می‌شناسید؟ در ادامه چند مدل از بهترین مدل‌های این برند را معرفی خواهیم کرد.

پر قدرتمند ترین مدل جاروبرقی فیلیپس مدل FC9174

فیلتر آلرژی H13
برس توربو
موتور بسیار کار آمد 2200 وات حداکثر تولید می‌کند. قدرت مکش 500 وات برای نتایج تمیز کردن عالی.
دسترسی طولانی در شعاع 10 متری بدون قطع برق بیشتر می‌شود.
با فاصله 10 متری از دوشاخه تا نازل، خانه شما را بدون جدا کردن دو شاخه تمیز می‌کند.
سیستم فیلتر آلرژی H13 بیش از 99.9 درصد از ذرات ریز گرد؛ از جمله گرده، موی حیوانات خانگی و گرد و غبار را جذب می‌کند. (ایده آل برای مبتلایان به آلرژی).
سطح فیلتراسیون معادل HEPA 13 است.

پر قدرتمند ترین مدل جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170

  • فیلتر آلرژی H13
  • حداکثر توان تولید موتور 2200 وات قدرت مکش 500 وات
  • دسترسی طولانی 10 متری بدون قطع برق بیشتر می‌شود.
  • با فاصله 10 متری از دوشاخه تا نازل، شما را بدون جدا کردن دو شاخه تمیز نگه می‌دارد.
  • سیستم فیلتر آلرژی H13 بیش از 99.9 درصد از ذرات ریز گرد و غبار – از جمله گرده، موی حیوانات خانگی و گرد و غبار را جذب می‌کند.
  • سطح فیلتراسیون معادل HEPA 13

پر قدرتمند ترین مدل جاروبرقی فیلیپس مدل FC9176

  • برس TriActive 3 عمل تمیز کردن را همزمان انجام می‌دهد.
  • الیاف فرش را با کفی خود که مخصوص جاروبرقی گرد و غبار طراحی شده است پخش می‌کند.
  • ذرات بزرگ را به لطف دهانه بزرگ جلویی خود می‌مکد.
  • گرد و غبار و کثیفی را در کنار مبلمان و دیوارها با دو برس کناری خود جارو می‌کند.
  • برس سوپر پارکت به شما این امکان را می‌دهد که بدون خطر آسیب رساندن به آنها، انواع کف‌های سخت را به طور کامل تمیز کنید.
  • به لطف قابلیت جذب پدهای میکروفیبر و قدرت جاروبرقی، حتی بدون استفاده از محصولات ساینده یا برس، نتایج باورنکردنی به دست می‌آورید.

پر قدرتمند ترین مدل جاروبرقی مخزن دار فیلیپس مدل FC9350

  • برس LED TriActive+
  • فناوری انقلابی AirflowMax برای مکش بسیار قدرتمند و مجهز به فناوری PowerCyclone 5
  • محفظه گرد و غبار با طراحی منحصر بفرد ظرفیت و جریان هوا را با مخزن ضد گرفتگی به حداکثر می‌رساند که قدرت مکش قوی را تا زمان پر شدن امکان پذیر می‌کند.
  • جمع آوری گرد و غبار 99.9% برای تمیز کردن عمیق
  • موتور فوق کارآمد 1800 وات قدرت مکش قوی را برای تمیز کردن عمیق ارائه می‌دهد.
جاروبرقی مخزن دار فیلیپس مدل 9350

پر قدرتمند ترین مدل جاروبرقی فیلیپس مدل XD3110

  • جاروبرقی کیسه‌دار 99.9 درصد از گرد و غبار و مواد حساسیت‌زا را جذب و به دام می‌اندازد.
  • به لطف فناوری AirflowMax و نازل TriActive ما که دارای 3 عمل تمیز کردن در 1 است، از تمیز کردن کامل خانه خود لذت ببرید.
  • جاروبرقی جدید Philips Performer Compact ابعاد کوچک را با عملکرد قدرتمند ترکیب می‌کند.
  • تا زمانی که کیسه پر شود قدرت مکش بالایی را فراهم می‌کند(موتور 900 وات برای قدرت مکش)
  • لطف طراحی کوچک و سبک، جاروبرقی به راحتی ذخیره و حمل می‌شود.
  • سیم 9 متری به شما امکان می‌دهد در مناطق دورتر بدون تعویض دو شاخه جاروبرقی بکشید.
  • به لطف داشتن سیستم فیلتر آلرژی H13 بیش از 99.9 درصد از گرد و غبار ریز را از جمله گرده، شوره و کنه جذب می‌کند که برای مبتلایان به آلرژی ایده‌آل است.
  • سطح فیلتراسیون مطابق با سطح فیلتراسیون HEPA 13 است.
  • برس گردگیری در دسته تعبیه شده بنابراین همیشه آماده استفاده بر روی مبلمان، سطوح صاف و اثاثه یا لوازم داخلی است.
جاروبرقی فیلیپس مدل 3110

کیفیت جاروبرقی فیلیپس (philips)

به منظور خرید بهترین جاروبرقی فیلیپس، چه کیفیتی باید از آن انتظار داشت؟ با چنین طیف وسیعی از فعالیت‌ها، شخص حق دارد از خود بپرسد که آیا کیفیت هر بار وجود دارد یا خیر. لازم به ذکر است که فناوری اغلب در مرکز محصول فیلیپس قرار دارد. آنها با قدرت فوق‌العاده خود، نسخه‌های زیادی را به فروش می‌رسانند و این مزیت‌های متعددی برای مشتری دارد.

این شیوه توزیع همچنین به آنها اجازه می‌دهد تا محصولات خود را در مقادیر زیاد تولید کنند و فناوری‌های پیشرفته را با قیمت بسیار جذاب ارائه دهند. این پویایی یکی از ارکانی است که برند برای باقی ماندن بر تریبون بزرگترین برندهای لوازم خانگی در جهان بر آن تکیه دارد. قیمت ارائه شده همچنین وابستگی مشتریان زیادی به محصولات فیلیپس را توضیح می‌دهد.

گارانتی و ضمانت جاروبرقی فیلیپس (philips)

در نهایت، یک شرکت بزرگ از برند خود مراقبت می‌کند و این برای شما خوب است. حتی اگر مدل خریداری نادر باشد، شما از خرابی مصون نیستید؛ بنابراین برندهایی مانند فیلیپس دارای قطعات یدکی هستند که به راحتی برای مشتری قابل دسترسی است. آنها همچنین دارای خدمات پس از فروش هستند که می‌توانند تجهیزات شما را با کارایی بسیار بیشتری نسبت به مدل‌های ارزان قیمت و مارک‌های ناشناخته تعمیر کنند. بنابراین، خرید بهترین جاروبرقی فیلیپس یک عمل کاملا کارآمد خواهد بود.

جاروبرقی فیلیپس لهستان خوبه

جاروبرقی فیلیپس لهستان خوبه؟

جاروبرقی‌های فیلیپس می‌توانند به راحتی از شر گرد و غبار و سایر زباله‌های کف، مبلمان یا سقف و فرش خلاص شوند و از فناوری فیلترینگ با کیفیت بالا برای بهبود کیفیت هوا استفاده کنند. افراد مبتلا به آلرژی به دلیل کیفیت بد هوا، زمانی که در یک جاروبرقی موثر سرمایه گذاری کنند، از مزایای سلامتی مختلفی بهره مند خواهند شد.

یک جاروبرقی خوب با از بین بردن ذرات کثیفی و سپس جذب ذرات ریز گرد و غبار در فیلترها، هوا را تمیز می‌کند. از آنجایی که شستشوی این فیلترها آسان و بدون دردسر است، می‌توانید از آنها اطمینان داشته باشید. حتما یک جاروبرقی باکیفیت و بدون کیسه بخرید تا از پول خود نهایت استفاده را ببرید و از هر گونه مشکل بعدی جلوگیری کنید.

برای خرید بهترین جاروبرقی فیلیپس در نظر داشته باشید که در حال حاضر قیمت‌های باورنکردنی زیادی برای جاروبرقی‌های فیلیپس وجود دارد و شما می‌توانید یکی از آنها را بدون هیچ مشکلی انتخاب کنید. جاروبرقی‌های فیلیپس امروزه در سراسر جهان بسیار محبوب هستند و از یک طرف، بسیار قابل اعتماد و آسان برای استفاده خواهند بود. مهندسان این شرکت به طور مداوم راه حل‌های نوآورانه ای را معرفی می‌کنند که کارهای خانه را راحت‌تر می‌کند.

کلام آخر

برای خرید بهترین جاروبرقی فیلیپس شما باید یک جاروبرقی را در نظر بگیرید که:

  • سبک وزن است.
  • عملیات آن بی صدا است.
  • به راحتی بر روی فرش و سطوح سخت استفاده می شود.
  • دارای سیم بلند است، بنابراین شما هر 5 متر نقطه برق را عوض نمی کنید.
  • دارای طراحی جمع و جور برای ذخیره سازی و مانور آسان.

خوشبختانه جاروبرقی‌های فیلیپس علاوه بر ویژگی‌های بالا، دارای قابلیت‌های دیگری نیز هستند که در این مطلب به آنها اشاره شد. بنابراین، با خیالی راحت می‌توانید به این برند نام آشنا اعتماد کنید.

سولات متداول

بهترین جاروبرقی فیلیپس در بازار کدام مدل است؟

با توجه به مزایایی که مدل‌های مختلف در اختیار مشتریان قرار می‌دهند، ما جارو برقی فیلیپس مدل 9170 و 9174 را پیشنهاد می‌کنیم.

جاروبرقی‌های فیلیپس خوبه بخریم یا نه؟

این برند دارای طرفداران زیادی است و از آنجایی که مدیران فیلیپس همواره به دنبال پیشرفت هستند، خرید آن بسیار کارامد خواهد بود.

جاروبرقی‌های فیلیپس با کیفیت هستند؟

پس از طراحی و توزیع بسیاری از جاروبرقی‌ها، فیلیپس اکنون می‌داند که چه چیزی خوب کار می‌کند و چه چیزی خوب نیست. آنها همچنین می‌توانند راحت‌تر از یک برند نوپا به نیازهای مشتری پاسخ دهند. بنابراین، با Philips، می‌توانید انتظار محصولاتی را داشته باشید که به خوبی تمام شده، قوی و کاربردی باشند.

جاروبرقی خوب با قیمت مناسب چی بخرم؟

فیلیپس که یک شرکت شناخته شده است، مانند بسیاری از رهبران دیگر بازار، هزینه بیش از حد بر روی محصولات خود نمی گذارد. بنابراین، بسیاری از افراد تمایل به خرید تجهیزات از این شرکت خاص دارند و بیشتر مدل‌های آن با بودجه مشتریان مختلف همخوانی خواهد داشت.

برچسب ها:
دیدگاهتان را بنویسید
سوال و نظر خود را در مورد این پست بنویسید.

0 دیدگاه برای پست "راهنمای خرید بهترین جاروبرقی فیلیپس + 5 مدل از پر فروش ترین ها" ارسال شده:

مشاوره رایگان

0912-824-9637 0991-88000-93