مقایسه 6 مدل از بهترین سرخ کن های فیلیپس

دسته‌ها: راهنمای خرید

مقایسه 6 تا از بهترین مدل های دستگاه سرخ کن نمایندگی فیلیپس

مقایسه 6 مدل از بهترین سرخ کن های فیلیپس می‌پردازیم. سرخ کن فیلیپس وسیله‌ای است برقی که با کمترین میزان روغن، برشته ترین مواد غذایی را با سرعت بالا و زمان اندک آماده می‌کند.

سرخ کن ها ویژگی‌های مثبت بسیار زیادی دارند که یکی از آنها بکارگیری فناوری پخش بهینه و گردش منظم هوا به درون محفظه سرخ کن بوده که هم پخت همگن و یک دست تری داشته و هم غذا را از گرفتن بوی روغن در امان نگه می‌دارد. در صورت پخت غذا برای ساعت‌های زیادی می‌توانید غذا را گرم نگه دارید.

سرخ کن فیلیپس دارای انواع مدل‌ها و مشخصات ویژه‌ای می‌باشند که هر یک ویژگی و توان متفاوتی را ارائه می‌دهد. برخی از دستگاه ها پیشرفته تر بوده و دارای خاموش سازی اتوماتیک، تایمر، برنامه‌های از پیش آماده و … می‌باشد که در ادامه به برخی از مهمترین محصولات آن اشاره ای می‌کنیم. اگر میخواهید بدانید با دستگاه سرخ کن فیلیپس چه غذاهایی میتوان درست کرد، پیشنهاد میکنیم مقاله طرز تهیه انواع غذا با سرخ کن را مطالعه کنید.

مقایسه 6 مدل از بهترین سرخ کن های فیلیپس

تفاوت سرخ کن فیلیپس HD9260 و HD9270

هر دو سرخ کن فیلیپس از نظر شکل ظاهری تقریبا مشابه به هم می‌باشند اما در برخی از امکانات با یکدیگر تفاوت هایی دارند. سرخ کن فیلیپس مدل HD9260 با فناوری درست کردن غذا با روغن کم و بدون روغن شناخته می‌شود و دارای ظرفیت 5 نفره بوده که برای یک خانواده متوسط مناسب است. توان در نظر گرفته شده برای تبدیل برق به حرارت برای سرخ کردن مواد غذایی 1900 وات در نظر گرفته شده است که قادر است تا حجم 1.2 کیلوگرم سیب زمینی را با یکبار استفاده از سرخ کن کاملا سرخ و برشته کند. دارای یک صفحه نمایش لمسی زیبا بوده که درجه حرارت و تایم پخت غذا را نشان می دهد.

اما در مقابل سرخکن مدل HD9270 وجود دارد که آن هم دارای شکل پنل زیبا در قسمت جلویی بوده و دقیقا دارای شکل ظاهری یکسان با سرخ‌کن مدل HD9260 می‌باشد، با این تفاوت که مدل 9270 دارای پنل لمسی بوده و 9260 دارای پنل دکمه ای‌ست. همچنین از نظر حجم محفظه بزرگتر بوده و تا 7 نفر را پوشش می‌دهد. اگر میخواهید خرید دستگاه سرخ کن فیلیپس 9270 را از نمایندگی فیلیپس با قیمت مناسب خریداری کنید.

همانطور که می‌دانید هر چقدر حجم دستگاه بزرگتر باشد، باید توان برق نیز به همان نسبت افزایش پیدا کند. از این رو توان 2000 وات برای این سرخ کن استفاده شده است. در هر دو، فناوری Rapid Air وجود داشته که با کمک یک فن کوچک هوای گرم را درون محفظه پخش کرده و سطح مواد غذایی را کاملا ترد و برشته می‌کند. همچنین هر دو سرخ کن فیلیپس دارای خاموش سازی اتوماتیک می‌باشند که در صورت رهاسازی دستگاه بعد از آماده سازی غذا خود به خود دستگاه را خاموش می‌کند.

مقایسه 6 مدل از سرخ کن های فیلیپس

تفاوت سرخ کن فیلیپس مدل HD9252 و HD9270

مهمترین تفاوت این دو سرخ کن بدون روغن فیلیپس در حجم و اندازه دو دستگاه می‌باشد. یعنی هر دو دارای کیفیت یکسان در تجهیزات جانبی می‌باشند اما در حجم، میزان تهیه غذا، توان مصرفی دارای تفاوت های زیادی هستند. اگر تازه ازدواج کرده‌اید و تشکیل زندگی دادید و مصرف سرخ کردنی شما در حد 4 نفر بیشتر نمی‌شود، بهترین انتخاب با هزینه مطلوب و امکانات بالقوه فراوان قطعا سرخ کن فیلیپس مدل HD9252 است.

زیرا حجم محفظه فقط به اندازه 4 نفر قادر به تهیه غذای برشته بوده و 0.5 کیلوگرم سیب زمینی را برایتان سرخ می‌کند. توان مصرفی دستگاه 1400 وات بوده و دارای صفحه نمایش لمسی، تنظیم درجه حرارت مختلف، دارای فناوری راپید ایر و … می‌باشد. تقریبا تمامی امکانات معرفی شده در بالا در دستگاه سرخ کن مدل HD9270 موجود بوده اما سرعت پخت و تهیه حجم بسیار زیاد غذا تا 7 نفر با این سرخ کن امکان پذیر است.

مشخصات سرخ کن فیلیپس مدل HD9252

مشخصات سرخ کن فیلیپس مدل HD9200

یک سرخ کن جمع و جور و آنالوگی با کیفیت با امکانات در حد متوسط برای افرادی که به بازدهی بالا و امکانات کمتر اهمیت می‌دهند. این دستگاه دارای عملکرد بسیار خوبی بوده ولی قطعا به مانند مدل های بالاتر فاقد برخی از امکانات مثل صفحه نمایش لمسی می‌باشد. اگر این موضوع برایتان مهم نباشد باقی امکانات مهم در این سرخ کن رژیمی محبوب و پرفروش موجود بوده و می‌توانید انواع مواد غذایی نظیر مرغ، گوشت، سبزیجات، سیب زمینی، همبرگر، نان و هر چیزی که دوست داشتید را برشته و سرخ نمایید.

این سرخ کن فیلیپس مدل 9200 دارای ظاهری ساده به رنگ مشکی بوده و دارای دو کلید چرخان در قسمت جلویی می‌باشد که هم می‌توانید دما و تایمر را به دلخواه برای دستگاه بارگذاری نمایید. علاوه بر این از یک هیتر قدرتمند با توان 1400 وات بهره گرفته است که در زمان اندکی محفظه را برای سرخ کردن آماده می‌کند. حجم تهیه غذا به وسیله سرخ کن فیلیپس مدل HD9200 حداکثر 3 نفره بوده و می‌توانید درجه حرارت برای سرخ کردن را تا 200 درجه افزایش دهید.

این دستگاه فاقد دستگیره حمل بوده و از محفظه گرم کننده غذا بی نصیب است. اما به نسبت فرگاز تا 1.5 برابر سریع تر عمل کرده و از پنجره شفاف به منظور کنترل تهیه غذا بی بهره است. در مجموع می‌توان گفت یک دستگاه اقتصادی به حساب می‌آید که با کیفیت بالا و هزینه کم قادر به تهیه غذا به اندازه حداکثر 4 نفر می‌باشد.

مشخصات سرخ کن فیلیپس مدل HD9200

مشخصات سرخ کن فیلیپس مدل HD9252

یک سرخ کن زیبا با برخورداری از پنل نمایشی لمسی با کلی تنظیمات مختلف در حجم محدود می‌باشد که به نسبت سرخ کن مدل HD9200 شیک تر است. زیرا وجود پنل در قسمت جلویی دستگاه باعث می‌شود که بسیاری از افراد حس شکیل بودن را تجربه کنند. علاوه بر این می‌توان گفت سرخ کن فیلیپس مدل HD9252 دارای برخی از فناوری های مطلوب برای برشته سازی کل قسمت‌های مختلف مواد غذایی بوده و امکان تنظیم دما تا 200 درجه را دارا است.

نقاط ضعف این سرخ کن ها اول نداشتن محفظه مناسب جهت جمع آوری کابل برق می‌باشد، که به مرور موجب قطعی سیم و اتصال آن می‌شود. دوم هم پنجره شفافی برای رویت مراحل پخت مواد غذایی برای آن وجود ندارد. زیرا برخی از آشپزها مواد غذایی را به صورت نیمه سرخ شده از سرخ کن خارج می‌کنند که وجود شیشه شفاف و کنترل روند پخت بسیار مناسب می‌باشد. اما در این سرخ کن چنین ویژگی مهمی تعبیه نشده است.

اما دارای فناوری راپید ایر، Airfryer بوده که به پخت مناسب غذا کمک می‌کند. حجم داخلی محفظه حداکثر 3 الی 5 نفر بوده و توان 1400 وات برای آن در نظر گرفته شده است. دارای 7 برنامه پیش فرض برای سرخ کردن بوده که با انتخاب هر یک می‌توانید به راحتی هر نوع موادی را سرخ و بریان کنید.

6 مدل از بهترین سرخ کن های فیلیپس

مشخصات سرخ کن فیلیپس مدل HD9650

محبوب ترین و پرفروش ترین سرخ کن سری 9 فیلیپس همین دستگاه می‌باشد که دارای امکانات بسیار مطلوب بوده و بر مبنای روغن کم و بسیار کم کار می‌کند. با کمک فقط 3 تا 14 میلی لیتر روغن که بسیار ناچیز است. می‌توانید 1 کیلوگرم سیب زمینی خام را با سرعت بسیار بالا به لطف دارا بودن توان 2200 وات برشته و سرخ کنید. همچنین حجم محفظه دستگاه تا حداکثر 6 الی 7 نفر می‌تواند غذا را برایتان سرخ کند.

فناوری‌های بکار رفته در این سرخ کن علاوه بر تکنولوژی های توضیح داده شده در مدل های قبلی دارای تکنولوژی Twin Turbo Star بوده که هوای داغ را به صورت کم و زیاد به مواد غذایی هدایت کرده و برای سرخ کردن غذا بدون روغن کاربرد دارد. همچنین دارای قابلیت Fat Removal بوده که به کاهش حجم چربی غذا تا 90 درصد کمک می‌کند. سرخ کن فیلیپس مدل HD9650 پر قدرت مناسب افرادی است که اضافه وزن دارند و قصد خوردن غذای لذیذ سرخ شده به شکل‌های متنوع می‌باشند.

شکل ظاهری دستگاه دقیقا شبیه به مدل HD9654 بوده و دارای صفحه نمایش لمسی و نشانگر رنگ نارنجی جهت نمایش دما و تایمر می‌باشد. جنس بدنه دستگاه از پلاستیک مرغوب بوده و بهترین طراحی به صورت ارگونومیک برای آن در نظر گرفته شده است.

مشخصات سرخ کن فیلیپس مدل HD9650

مشخصات سرخ کن فیلیپس مدل HD9654

این سرخ کن هم جز سرخ کن‌های محبوب برند فیلیپس به شمار می رود که تا حدود زیادی شبیه به مدل سرخ کن HD9650 می‌باشد. قیمت حدودی این سرخ کن تقریبا بین 10 الی 11 میلیون تومان می‌باشد، ولی دارای توان به نسبت بالاتری است. هر چقدر میزان توان سرخ کن بالاتر باشد، تهیه غذا با کیفیت بالا بهتر شده و سرخ کن قادر است سریعتر غذا را آماده کند.

بکارگیری المنت حرارتی با توان 2225 وات کمک می‌کند هر نوع مواد غذایی را به خوبی برشته کنید. زیرا سرخ کن فیلیپس مدل HD9654 مجهز به Twin Turbo star بوده که هوا داغ را به صورت متناوب به مواد غذایی گسیل کرده و بدون روغن کار سرخ کردن را انجام می دهد.

حجم مصرفی روغن برای تهیه یک کیلو گرم سیب زمینی سرخ شده فقط 11 میلی لیتر می‌باشد. با کمک این سرخ کن رژیمی می‌توانید به اندازه 6 الی 7 نفر غذا را برشته کنید. همچنین دارای تایمر و صفحه نمایش لمسی بوده و از پایه ضد لغزش، تنظیم بهینه دما، برنامه پخت و … برخوردار است.

این سرخ کن بدون روغن فیلیپس تنها عیبی که دارد این است که فاقد پنجره جهت رویت پخت غذا می‌باشد اما با وجود اعلان هشدار و تایمر خیال شما بابت آماده سازی غذا و جلوگیری از سوختن آن راحت می‌شود. همچنین یکی از ویژگی های مثبت آن گریل کردن می‌باشد.

مشخصات سرخ کن فیلیپس مدل HD9654

بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس Philips

بهترین سرخ کن فیلیپس واقعا تیتری است که چندان جلب توجه نمی‌کند. زیرا تمامی محصولات فیلیپس جز بهترین های رده خود هستند. اما برخی از مدل های گران قیمت تر دارای آپشن های بیشتری هستند و برخی دیگر نیز دارای حجم و ابعاد وسیع تری می‌باشند. بر فرض مثال مدل های HD9200 و HD9252 و HD9260 از نظر سیستم و فناوری همگی در یک رده هستند و حتی از یک قدرت مشابه برخوردارند اما از نظر حجم محفظه با یکدیگر فرق دارند. پس ما نمی توانیم بگوییم که کدام سرخ کن جزء بهترین ها می‌باشد.

اما اگر از دید تنظیمات، کاربری آسان و امکانات رفاهی بیشتر حرف بزنیم، قطعا گران ترین مدل علاوه بر شیک بودن کار سرخ کردن را خیلی راحت تر می‌کند. در بین انواع مدل های موجود برای سرخ کن فیلیپس، مدل HD9270 بهترین گزینه است. زیرا هم دارای حجم وسیع و هم دارای امکانات بسیار زیادی می‌باشد که کار آشپزی را بسیار سهل کرده و با خیال راحت می‌توانید به تمامی کارهای روزمره خود برسید. زیرا تمامی قطعات این سرخ کن قابلیت تفکیک پذیری داشته و بعد از هر بار سرخ کردن مواد غذایی می‌توانید محفظه و دیگر متعلقات را به راحتی شست و شو دهید. همچنین دارای دو ظرف به ابعاد 1.2 و 2 لیتری بوده و به راحتی یک مرغ کامل درون آن جای می‌شود.

غیر از این مدل می‌توان به سرخ کن فیلیپس HD9650 اشاره کرد که تمامی امکانات لازم برای سرویس دهی مناسب را دارا است. همچنین مهمترین قابلیت این دستگاه ها بریان کردن بدون وجود حتی یک قطره روغن می باشد. فناوری بدون روغن امروزه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. زیرا چاقی یکی از بزرگترین معضلات نسل بشر بوده و میل کردن غذاهای بدون چربی بسیار گسترش یافته است. از این رو فیلیپس هم برای سود بیشتر و طراحی یک سرخ کن بدون چربی از فناوری های روز دنیا استفاده کرده است.

بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس Philips

نحوه کارکرد سرخ کن بدون روغن فیلیپس

در درون محفظه یک موتور و یک بخاری وجود دارد که با توجه به توان دریافتی از برق قادر است حرارت بسیار زیادی را تولید کند. این حرارت توسط فن های مخصوصی به صورت گردباد در آمده و سرتاسر سطح مواد غذایی را در بر می‌گیرد. چون تمامی سطح غذا به طور یکنواخت و ثابت از گرما بهره می‌برند، به طور یکنواختی سرخ شده و تمامی چربی ها آب می‌شوند و با کمک چربی خود گوشت غذا شروع به سرخ شدن می کند. کل کارکرد سرخ کن های بدون روغن به همین صورت بوده و یک تکنولوژی قدرتمند به حساب می‌آید.

اما آنچه مهم است نحوه گسیل دما و پخش ثابت آن می‌باشد. زیرا اگر درجه حرارت از حد معینی کمتر شود، غذا خام مانده و اگر از حد معینی بیشتر شود، رویه غذا قطعا می‌سوزد. ترکیب مناسب دما در تمامی سرخ کن های فیلیپس به صورت استاندارد پخش شده و یک غذا برشته و عالی را به شما می‌دهد.

نحوه کارکرد سرخ کن بدون روغن فیلیپس

شروع پخت با سرخ کن های صفحه دیجیتال

طرز استفاده از سرخ کن برای خیلی از افراد دشوار است. به خصوص زمانی که سرخ کن های نوع صفحه دیجیتالی را خریداری می‌کنید. شاید در ابتدا کار کردن با آن برایتان سخت باشد. در این قسمت سعی داریم کمی در رابطه با طرز استفاده از سرخ کن های فیلیپس با برخورداری از صفحه نمایش دیجیتال را توضیح دهیم.

ابتدا و قبل از هرکاری باید دو شاخه را به پریز وصل کنید تا دستگاه آماده بهره برداری شود. سپس دکمه روشن یا پاور را فشار دهید تا دستگاه روشن شود. برای اینکه بتوانید وارد تنظیمات شده و آن را تغییر دهید باید Quick Control را بزنید تا بتوانید به تنظیمات مورد علاقه خود برسید. بعد از اینکه تنظیمات تکمیل شد دوباره همان عبارت Quick Control را بزنید. با این کار می‌توانید به زمان آماده سازی غذا دست پیدا کنید.

اگر خواستید میزان زمان پخت تغییر کند دوباره به همان عبارت اشاره کنید. زیرا هر نوع مواد غذایی زمان متفاوتی را لازم دارد. با کمک دفترچه راهنمایی که در هنگام خرید به شما داده می‌شود، می‌توانید زمان هر نوع ماده غذایی با توجه به میزان حجم آن را در دستگاه بارگذاری نمایید. به همین راحتی و با دادن زمان لازم و تایید سرخ کن شروع به کار خواهد کرد.

تنظیمات لازم برای آماده سازی غذا با دستگاه های آنالوگ

تفاوت زیادی بین این دو نوع وجود نداشته و طرز استفاده تقریبا شبیه به دستگاه های نوع دیجیتال می‌باشد. در مدل های نوع آنالوگ عموما دو کلید چرخشی در قسمت جلویی و یا بالای دستگاه تعبیه شده است که یک دکمه مرتبط با تنظیم درجه حرارت بوده و دکمه دوم مدت زمان پخت را نشان می‌دهد. قبل از شروع فرایند سرخ کردن باید با کمک دکمه ولومی و متناسب با نوع مواد غذایی و حجم آن، دما را تنظیم کنید که تمامی اعداد بر حسب سانتی‌گراد بر روی آن درج شده است و هر کسی این کار را بلد است.

در مرحله دوم باید زمان پخت را به سرخ کن بدهید. برای انجام این کار باید دکمه ولومی را به سمت عقربه های ساعت چرخانده و زمان لازم را انتخاب کنید. نکته مهم دیگری که باید برای استفاده از سرخ کن فیلیپس مد نظر قرار دهید این است که، اگر زمان پخت زیر 10 دقیقه باشد آن وقت به چه صورت باید برنامه ریزی انجام شود. در سرخ کن های آنالوگ ابتدا باید ولوم را به بیش از 10 دقیقه بچرخانید، مثلا آن را تا 20 دقیقه بچرخانید و سپس دوباره همان دکمه را در جهت خلاف عقربه های ساعت برگردانده و به زمان مورد نظر نزدیک کنید. مثلا اگر نیاز به زمان 7 دقیقه است دقیقا به آن میزان ولوم را پایین بیاورید.

نکته مهم دیگری که باید مد نظر قرار دهید زمانی است که بر فرض مثال برای پخت یک غذا نیاز به 40 دقیقه زمان می‌باشد اما به طور اشتباه قبل از کار زمان را 60 دقیقه انتخاب کردید. برای این کار کافی است بعد از 40 دقیقه با کمک دست خود دکمه ولومی زمان را در جهت عقربه ساعت چرخانده و آن را صفر نمایید.

سرخ کن آنالوگی فیلیپس

ویژگی Keep Warm

ویژگی بسیار مطلوبی که تا 30 دقیقه غذای شما را گرم نگه داشته و بو و مزه آن را حفظ می‌کند. چنین ویژگی مهمی به نام Keep Warm در بسیاری از سرخ کن های فیلیپس موجود بوده و بعد از اتمام آماده سازی غذا همچنان غذا گرم می‌ماند. این کار توسط فن انجام شده که به صورت تناوبی روزن و خاموش شده و با گسیل هوای گرم، غذا همچنان گرم می‌ماند.

روغن مناسب برای سرخ کن فیلیپس

بهترین روغن برای سرخ کردن، نوع مایع بوده که مخصوص سرخ کردن می‌باشد. البته غیر از این روغن می‌توانید از چربی های حیوانی هم در پخت غذا استفاده کنید و حتی مزه بسیار بهتری هم به مواد غذایی می دهد. اما یادتان باشد از روغن های سرد و فشرده استفاده نکنید. زیرا در مواجه با دمای زیاد موجب سوختن شده و بوی بسیاری بدی را به غذای شما می‌دهد.

نحوه ریختن روغن بر روی مواد غذایی هم بسیار مهم است. چون تمامی محفظه اجاق داخلی سرخ کن فیلیپس تحت حرارت یکنواخت قرار می‌گیرد و به مانند ماهی تابه فقط قسمت زیرین سرخ نمی‌شود. از این رو برای برشته سازی کل مواد غذایی بهتر است روغن را به تمامی سطوح گوشت بزنید. زیرا در هنگام سرخ شدن رنگ تمامی قسمت های گوشت تغییر کرده و کاملا یکسان سرخ می‌شود.

بررسی قسمت های مختلف سرخ کن فیلیپس

اولین بخش تمامی سرخ کن ها مختص به سبد می‌باشد که نقش اصلی را در سرخ کردن مواد غذایی دارا است. سبد به صورت یک محفظه فلزی با سوراخ های بسیار زیاد می‌باشد که پس از نشستن روغن در سراسر مواد غذایی از سوراخ ها به درون ظرف مخصوص ریخته شود. برخی از سرخ کن ها دارای جک و برخی به صورت دستی سبد را بالا و پایین می‌کنند. تا مواد غذایی در حالت پایین بودن سبد به خوبی سرخ شود. سبدها به دو صورت در سرخ کن ها مورد استفاده قرار می‌گیرند که یک نوع آسانسوری بوده و نوع دیگر دستی است. بهتر است از نوع آسانسوری استفاده نکنید زیرا زود خراب می‌شود.

دکمه ای در سرخ کن وجود دارد تا بتوانید با فشردن آن سبد را از دستگاه جدا کرده و دوباره به آن متصل کنید. در صورت جدا سازی صدایی شبیه به کلیک باید به گوش برسد.
سبدها تمامی دارای دسته می‌باشند تا در هنگام بالا و پایین کردن و در مواجه با حرارت زیاد به دست آسیب نرسد. دسته حتما باید از جنس عایق و غیر قابل تغییر در برابر حرارت زیاد باشد.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9863

دیگر ویژکی های سرخ کن فیلیپس

  • مخزن روغن: مخزن روغن باید از جنی نچسب باشد. از این رو بهترین جنس تفلون بوده که هم مقاومت خوبی داشته و هم مانع از چسبیدن مواد غذایی می‌شود. حجم مخزن متناسب با مدل سرخ کن انتخاب شده و یادتان باشد پس از اتمام کار با سرخ کن ها، به قابلمه دست نزنید.
  • نشانگر اتمام کار: سرخ کن فیلیپس دارای نشانگر اتمام کار سرخ کردن می‌باشد. این یعنی عملیات پخت تمام شده و می توانید غذای خود را تحویل بگیرید.
  • دکمه تنظیم دما: بستگی به نوع سرخ کن داشته و می‌توانید هم به صورت لمسی برای صفحه نمایش دیجیتال و هم به صورت ولومی در دستگاه های آنالوگ دما را بین 200 تا 800 درجه تغییر دهید. هر تغییر در دمای پخت باید بر طبق برنامه و حجم مواد غذایی صورت گیرد. زیرا اگر دما را کم انتخاب کنید، قطعا سرعت پخت کم شده و مصرف روغن زیاد می‌شود. حال اگر دما را خیلی بالا ببرید باعث سوختن روی مواد غذایی شده و درون آن خام می‌ماند. برخی از دستگاه ها دارای برنامه پیش فرض متناسب با هر نوع ماده غذایی هستند. برخی دیگر نیز دارای کاتالوگ می‌باشند که در هنگام خرید سرخ کن به شما داده می‌شود.
  • بخش ورودی و خروجی هوا: حتما یادتان باشد که در قسمت ورودی و خروجی هوای سرخ کن هیچ چیزی قرار ندهید. زیرا در عملکرد سرخ کردن غذا خلل ایجاد شده و به موتور دستگاه آسیب می‌رسد. زیرا تنها راه تنفس دستگاه همین قسمت بوده و باید هوا در بین آن رد و بدل شود. همچنین بر روی خود دستگاه هم هیچ وسیله دیگری قرار ندهید.
  • تایمر: بخش مهمی که اگر در دستگاه نباشد مشکلات زیادی را با خود به همراه می آورد. زیرا سرخ کن دستگاهی است که در دمای بالا غذا را سرخ می‌کند. فقط کمی تعلل کافی است تا غذای شما بسوزد. تایمر متناسب با هر نوع دما برای هر نوع مواد غذایی زمان مناسب را به شما می دهد. کافی است آن را سریعا تنظیم کرده و به سراغ دیگر کارهای خود بروید. زیرا بعد از اتمام زمان تایمر دستگاه خاموش شده و غذای شما به بهترین نحو آماده می‌شود.
  • کابل برق: سیم برق سرخ کن فیلیپس به صورت استاندارد طراحی شده و دارای متراژ مناسبی می‌باشد. زیرا سیم نه باید خیلی کوتاه و نه خیلی بلند باشد. زیرا در صورت کوتاه بودن باعث کشیدگی و پارگی شده و در صورت بلند بودن هم موجب گیر کردن دست و پا به آن می‌شود. برخی از مدل های سرخ کن فیلیپس دارای محفظه مناسب جهت جمع آوری سیبم برق می‌باشند که با دیدن جزئیات هر مدل می‌توانید بهترین آن را انتخاب کنید.

نمایندگی سرخ کن فیلیپس در ایران

تمامی انواع سرخ کن فیلیپس ساخت کشور چین بوده و فقط مدل 9650 و 9654 آن ساخت ترکیه می‌باشد. اما همگی این سرخ کن ها تحت لیسانس شرکت فیلیپس هلندی می‌باشند. پس اورجینال بودن دستگاه بسیار مهم است و باید سعی کنید از فروشگاه های معتبر سرخ کن های فیلیپس را خریداری کنید. درباره شرکت فیلیپس بیشتر بدانید.

از این رو فیلیپس مارکت به عنوان نماینده رسمی شرکت فیلیپس در ایران بوده که تمامی اجناس به صورت اورجینال با ضمانت معتبر را در فروشگاه قرار داده است. از این رو می‌توانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

در صورت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرخ کن فیلیپس، نحوه خرید، ارسال و سفارش کالا به تهران و دیگر شهرستان ها می ‌توانید با کارشناسان فیلیپس در ارتباط باشید.

برچسب ها:
دیدگاهتان را بنویسید
سوال و نظر خود را در مورد این پست بنویسید.

13 دیدگاه برای پست "مقایسه 6 مدل از بهترین سرخ کن های فیلیپس" ارسال شده:

سالی گفته:

در تاریخ 1402-10-06 ارسال شده.

سلام . مبدل برق سرخ کن فیلیپس سفارش اروپا رو از کجا باید تهیه کرد؟

    مدیر فروشگاه گفته:

    در تاریخ 1402-10-07 ارسال شده.

    سلام، یا نمایندگی ما فیلیپس مارکت تماس بگیرید، راهنمایی خواهیم کرد.

Hafez گفته:

در تاریخ 1402-10-03 ارسال شده.

سلام
تفاوت مدل HD927X با HD9270 چیه؟
توی سایتهای ایرانی مدل X رو اصلا پیدا نکردم.اگر میشه جواب بدین.اگه ایمیل کنید که خیلی بهتره

    مدیر فروشگاه گفته:

    در تاریخ 1402-10-03 ارسال شده.

    سلام چون مدل سرخ کن 927X رو نداریم، نمیدونم چی بهتون بگم. من هم انگلیسی سرچ کردم دیدم. احتمالا سفارش برای یک کشور خاص باشه.
    ولی مدل 9270 جزء پرفروش ترین مدل فیلیپس است و در بین تمام برند ها هم بیشترین فروش رو داره.

مجتبی گفته:

در تاریخ 1402-08-07 ارسال شده.

تفاوت سرخ کن ۹۲۷۰ سفارش اروپا و چینی در چی هست

    مدیر فروشگاه گفته:

    در تاریخ 1402-08-07 ارسال شده.

    سلام ممنون بابت کامنت خوبتون.
    هیچ فرقی نداره عین هم هستند و فقط فرقشون در کیفیت ساخته. کیفیت ساخت برای اروپا کمی بهتره.

کاوه گفته:

در تاریخ 1402-07-24 ارسال شده.

سرخ کن elective 6.5 که غذا توش هم معلومه وقتی داره اماده میشه بهتره یا یکی از فلیپسها ؟

    مدیر فروشگاه گفته:

    در تاریخ 1402-07-24 ارسال شده.

    سلام، برند فیلیپس بخصوص دستگاه های سرخ کن جزء پرفروش ترین های بازاره. و بهترین گزینه هم برای خرید همین فیلیپس هستش.

پرستو گفته:

در تاریخ 1402-05-11 ارسال شده.

سلام آخرین مدل سرخ کن میخواستم و قیمت

    مدیر فروشگاه گفته:

    در تاریخ 1402-05-11 ارسال شده.

    سلام ممنون بابت پیام خوبتون.
    برای مشاهده جدیدترین دستگاه سرخ کن به این صفحه مراجعه کنید.

mohsen گفته:

در تاریخ 1402-01-30 ارسال شده.

سلام مقاله خیلی خوبی بود، ولی دقیق منوجه نشدن کدوم سرخ کن رو انتخاب کنم. بنظر میاد فیلیس خوبه زیاد در موردش صحبت میکنن.

    طنین گفته:

    در تاریخ 1402-04-25 ارسال شده.

    اره منم اخرش نفهمیدم کدوم مدل بهتره تا بخرم

      مدیر فروشگاه گفته:

      در تاریخ 1402-04-25 ارسال شده.

      سلام ممنون بابت سوال خوبتون؛ این هایی که معرفی کردیم جزء بهترین ها هستن و براساس بودجه ای که برای خرید سرخ کن هزینه میکنید باید انتخاب کنید. اگر شما میخواهید تا 10 میلیون تومان برای سرخ کن کنار گذاشتی بهترین گزینه میشه سرخ کن 9270 یا 9280
      باز اگر سوالی دارید میتوانید از کارشناسان فروش ما بصورت تلفنی سوال کنید.

مشاوره رایگان

0912-824-9637 0991-88000-93